Jak na prodej firmy (pro business poradce, interim a krizové manažery, mentory a kouče) – KAPACITA NAPLNĚNA

Začátek: 22. 06. 2023 10:00
Konec: 22. 06. 2023 13:00
Téma: Jak na prodej firmy (pro business poradce, interim a krizové manažery, mentory a kouče)
Místo: Praha - bude upřesněno
Cena: Bez poplatku

Proč se pracovní snídaně zúčastnit?

Prodej firmy je pro majitele a jeho blízké okolí je zcela zásadní (a velmi náročný) životní krok a rozhodnutí.

Nejen prodej firmy jako takový, ale i úvahy o tom, co bude s firmou, až v ní jednou nebudu, zda ji prodat nebo s ní naložit nějak jinak, komu prodat a jak to udělat.

Život majitele „po prodeji“ už nikdy nebude stejný jako „před prodejem“.

Často můžete být majiteli v roli poradce, manažera, mentora nebo třeba kouče nápomocni nebo se vás bude prodej firmy dotýkat jiným způsobem.

Na naší „pracovní“ snídani pokryjeme všechny hlavní aspekty související s prodejem firmy.

Od těch mezilidských a vztahových (čím si majitel prochází) až po ty „technické“ (jak se firma prodává a na co si dát pozor).

Z naší snídaně odejdete se znalostmi, díky kterým bude mít vaše poradenství a služby pro vaše klienty novou přidanou hodnotu.

A získáte tím i určitou konkurenční výhodu, proč by si měl majitel firmy vybrat v rámci vašeho zaměření právě vás.     

Klíčová slova:

Prodej společnosti. Mezigenerační obměna. Mezigenerační transfer. Strategický a finanční investor. Private Equity. Letter of Intent. Etapy a milníky transakce. Term Sheet. Due Diligence. Akviziční smlouva. Signing. Closing. Vypořádání transakce.

Pro koho může být pracovní snídaně užitečná?

Pro všechny, jejichž klienti jsou majitelé firem a u nichž dříve nebo později může nastat prodej firmy, ať už v rámci tzv. mezigenerační obměny nebo z jiných důvodů. 

Například pro:

  • business poradce, mentory a kouče,
  • interim a krizové manažery, „léčitele“ firem,
  • investiční a finanční poradce,
  • správce majetku.

Co se na pracovní snídani dozvíte?

Na snídani na konkrétních příkladech probereme mimo jiné:

  • Jak já jako poradce, manažer, mentor, kouč mohu být majiteli firmy nápomocný a užitečný v souvislosti s prodejem firmy a úvahami o něm?
  • Co všechno prodej firmy obnáší a jak (a kdy) se na něj začít připravovat?
  • Jaké výzvy a problémy řeší majitelé v rámci úvah o budoucnosti a prodeji firmy?
  • Jaké jsou jednotlivé etapy a milníky při prodeji firem? Od prvotních úvah přes přípravu až po samotný prodej?
  • Jaké osoby se zpravidla účastní prodeje firmy a jaká je jejich role?
  • Jaké jsou obvyklé „nešvary“ privátně vlastněných firem při jejich prodeji? 
  • Jaká jsou specifika prodejů českých malých a středních firem (SME)?

Kdo vás pracovní snídaní provede

Mgr. Jan Rada, advokát a partner advokátní kanceláře


Honza vede advokátní kancelář, která se zaměřuje na korporátní a transakční poradenství především pro tzv. malé a střední podniky, jejich majitele a statutáry. V rámci své praxe je odpovědný za celkový průběh transakce od přípravy, přes due diligence, vyjednávání smluvní dokumentace až po vypořádání transakcí. Zaměřuje se na tradiční obory jako jsou nemovitosti a development, stavebnictví, výroba a strojírenství, doprava, automotive a logistika.

Registrace na událost