Akvizice společnosti krok za krokem – 2. termín – JIŽ PROBĚHLO

Začátek: 08. 06. 2021 10:00
Konec: 08. 06. 2021 12:30
Téma: Akvizice společnosti krok za krokem
Místo: Online
Řečníci: Mgr. Jan Rada
Pořadatel: TRANSAKČNÍ ABECEDA s.r.o.
Cena: 950,- Kč (běžná cena 1990,- Kč)

Kapacita webináře je již obsazena, budeme mít však k dispozici záznam. Pokud máte zájem o zakoupení záznamu, registrujte se v registračním formuláři.

Proč se webináře zúčastnit?

Zvažujete, že odkoupíte firmu konkurenta, dodavatele nebo odběratele? Nebo třeba potřebujete rozšířit výrobní kapacity a zvažujete koupi nového areálu nebo haly?

Taková koupě má často formu koupě společnosti, jinak řešeno majetkové účasti v jiné firmě (tzv. share deal). Taková koupě se zásadním způsobem liší a má své zavedené zvyklosti a postupy (transakční praxe), které je dobré znát, než se do toho pustíte.

V tomto webináři vás vybavíme potřebným „základem“, abyste měli představu, do čeho při koupi společnosti jdete, na co je třeba si dát pozor, koho si vzít k ruce a jak se na to připravit.

Pro koho se webinář hodí?

  • majitele či majitelky společností, jež zvažují prodej či koupi společnosti nebo jiného významného aktiva / majetku (jako je areál, výrobní hala apod.),
  • členy statutárních orgánů těchto společností, jejichž společnost zvažuje takový prodej či koupi.

Co se na webináři dozvíte?

Na webináři probereme mimo jiné:

  • Jaké jsou jednotlivé etapy a milníky akvizice společnosti?
  • Na co si dát v jednotlivých etapách největší pozor?
  • Jak si sestavit akviziční tým a co od jednotlivých členů požadovat?
  • Jak vám může pomoci vaše businessová zkušenost a v čem je dobré si nechat poradit? Jaká může být osobní odpovědnost kupujícího?
  • Proč je předakviziční prověrka (due diligence) důležitá a jak se k ní postavit?
  • Kdy a kde je třeba největší součinnosti a zpětné vazby od kupujícího?
  • Jaké jsou typické mechanismy / součásti akviziční smlouvy, proč v ní jsou a jak fungují?

Kdo vás webinářem provede

Mgr. Jan Rada, advokát a partner advokátní kanceláře


Honza má na starosti naši pražskou pobočku, která se zaměřuje na korporátní a transakční poradenství především pro tzv. malé a střední podniky, jejich majitele a statutáry. V rámci své praxe je odpovědný za celkový průběh transakce od přípravy, přes due diligence, vyjednávání smluvní dokumentace až po vypořádání transakcí. Zaměřuje se na tradiční obory jako jsou nemovitosti a development, stavebnictví, výroba a strojírenství, doprava, automotive a logistika.

Registrace na událost